MYPLM CONNECT: Portál a aplikace pro vaši farmu
KDO JE PŘIPOJENÝ, NENÍ PŘEKVAPENÝ
Container for the scroll indicator
(Will be hidden in the published article)
MYPLM Connect
MYPLM Connect je nový portál, který zdarma umožňuje řídit strojový park a agronomická data v rámci jednoho uživatelského prostředí. Byl vyvinutý s ohledem na maximální intuitivnost a pomáhá rychle pracovat s daty.
Data z vašich strojů a polí přímo v preferovaném zařízení - v reálném čase.
Záložka Správa vozového parku umožňuje majitelům / manažerům a obsluhám sledovat údaje o strojích, jako jsou motohodiny, teploty kapalin, otáčky motoru, spotřeba paliva a mnoho dalšího prostřednictvím displeje v kabině nebo webového portálu či aplikace na mobilním zařízení. Na telefon vám přijde výstraha, pokud traktor pracuje mimo nastavené hodnoty. To předchází poškození stroje, usnadňuje plánování a provádění údržby..
Podívejte se, jaké výhody přináší New Holland PLM Connect:
VÝHODY
MYPLM Connect usnadňuje každodenní řízení strojového parku a farmy obecně. Zde je přehled některých výhod MYPLM Connect:
- VYLEPŠETE SI PROVOZUSCHOPNOST
Jasný přehled o tom, co se děje se stroji při práci, je klíčovým faktorem pro udržení provozuschopnosti: s MYPLM Connect můžete snadno sledovat svůj vozový park na jakémkoli zařízení (PC/tablet/telefon). Tak zajistíte, aby všechny vaše stroje pracovaly na nejvyšší výkon, v optimálních podmínkách a to maximalizuje provozuschopnost techniky. - LEPŠÍ VYUŽITÍ STROJŮ A PRACOVNÍKŮMechanizátoři mohou díky nástroji pro správu vozového parku okamžitě zlepšit logistiku a využití časového fondu obsluh. Stroje jsou přehledně zobrazeny na mapě, včetně několika parametrů ze sběrnice CAN: Máte tak jasný přehled, co se kde na farmě děje, můžete práci lépe organizovat a tím zvýšit produktivitu práce i využívané techniky.
- LEPŠÍ INFORMACE O POZEMCÍCH A ORGANIZACE DAT O FARMĚ
Je potřeba mít jasný přehled o potenciálu a výkonnosti jednotlivých pozemků a jejich částí. MYPLM Connect obsahuje speciální záložku Farma, kam lze nahrávat a prohlížet provedené úkoly/úkony. - SNADNÉ SDÍLENÍ DAT A TVORBA VÝKAZŮ
Dnešní svět je propojený a sdílení informací pomáhá vytvářet důležité konkurenční výhody. Proto mohou uživatelé v MYPLM Connect snadno sdílet data se svými partnery a obsluhami na poli. K dispozici je také kompletní systém výkaznictví, který usnadňuje rozhodování.
BEZ PROSTOJŮ
Pravidelně aktualizovaný přehled o provozních parametrech strojů a systém výstrah umožňují předcházet prostojům.
ORGANIZACE PRÁCE
Jednotlivé stroje přehledně vidíte v mapě, což usnadňuje logistiku a koordinaci jednotlivých prací.
Snadnější organizace práce na farmě
Na kartě Farma si můžete třídit a spravovat práce zaznamenané na poli a další agronomické údaje. Ty lze následně analyzovat a sledovat výnosy a související náklady. Snadno lze také zadávat vstupní údaje, jako je struktura pěstitele/farmy/polí, hranice a naváděcí linie, a snadno je přenášet do různých strojů díky možnosti přenosu souborů, pokud jsou stroje vybaveny telematikou. Pro rychlé generování souborů podle aplikací nebo vrstev je k dispozici podrobný systém hlášení.
1
Čtení a analýza
Importovat, číst, analyzovat a vytvářet přehledy na základě údajů získaných v terénu za jednotlivé roky je opravdu jednoduché
2
Snadný import
Import dat prostřednictvím technologie přenosu souborů. Již není třeba používat zařízení USB
3
Spravujte vše na jednom místě
Spravujte agronomická data, jako jsou výnosové mapy, aplikační mapy a sledujte náklady na vstupy, ať farma vydělává a příroda zbytečně netrpí
4
Snadné úpravy a sdílení
Upravujte hraniční a vodicí čáry a sdílejte je mezi stroji ve vozovém parku